26 Ocak 2014 Pazar

Kloş Etek-Skater skirt


Herkese İyi pazarlar! Bugün kloş eteğimden behsedeceğim.Kendinden baskılı çiçek kabartmalı pudra renk eteğim belden lastikli ve kloş kesim.Kumaşın sert oluşundan  etek ucunu dikmeme gerek kalmadı.Yaz kış giyebileceğim bu eteği siyah kolları dantelli bluzum ve ten renk çorabımla kombinledim.
Have a good Sunday everyone! Today I will mention about my skater skirt.Flower printed,powder coloured skirt has a rubber belt and skater cut.No need to  sew the skirtline because of the fabric type.I combined it with my black blouse with lace sleeve and nude socks.

















4 yorum:

  1. kumaşı çok farklı duruyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kumaşı gerçekten güzelmiş. Elinize sağlık.
    Ben lastikli olunca kloşta bel ölçüsünü tutturamıyorum hep geniş oluyor. Beli kaç santim kestiniz? Kalça ölçüsüne göre mi?
    Birde yorum kısmından kelime doğrulamayı kaldırabilirseniz okuyucular için yorum yapmak daha kolay olur.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir etek olmuş ve şık bir kombin güzel günlerde giyin :))

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler,bel ölçüsünü kemerimin durmasını istediğim yere göre ölçtüm,Tabi lastik kemer ekleyince biraz büzdüğü için 2 cm kadar fazla kestim.kumaşi keserken de ikiye katladım ve belirlediğim ölçüyü ikiye böldüm ve yarım daire şeklinde kestim,bi de arada prova yaptım hata varsa o aşamada düzeltiyorum,

    YanıtlaSil