7 Mart 2014 Cuma

Gümüş Gece Elbisesi-Silver Night Dress



Merhaba,Parti,balo,kutlamalar gibi özel günlerde ne giyeceğim stresi yaşamak istemiyorsanız abiye elbisenizi dolabınızda hazır bulundurmalısınız:) Ben de gardrobuma yeni bir elbise ekledim.Gümüş renk,ön yakadan büzgülü ve askılı,arka yakası düz kesim,mini elbisemin ön ve arka kısmı tek parça,ve bel kısmında pens ile daralttım.Yüksek topuklu siyah ya da gümüş ayakkabı ve portföy çanta alternatifi ile kombinasyonumu tamamlayacağim.Herkese iyi hafta sonları:)
Hello everyone! If you don't want to get stressed about what will I wear when you go party,you should make your night dress ready on your gardrobe:) I added new dress  too.Its' front neckline is shirred and back part is flat, fabric is black patterned silver and skirt is mini.I sewed waistline with dart on the waist.I will combine it with silver or black high heels and portfoy bag.Have a nice weekend!














2 yorum:

  1. Cnm çok güzel olmuş çok beğendim ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.
    Blogunu sevdim, takibe alıyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil